1 Ağustos 2008 Cuma

DAVETSİZ AŞK

DAVETSİZ AŞK

Gönül kapım kitli idi yıllardır
Nerden geldin, nasıl girdin vefasız.
Böyle sevda gönüllere zarardır
Maksadın ne, nedir derdin vefasız.

Mutluydum ekmeğim olsa da yavan
Mutluydum yeterdi bir kuru soğan
Sana geldi durdu, akrep yelkovan
Zembereği kaça kurdun vefasız.

Hangi vakit çağırdın da varmadım
El pençe eyleyip, divan durmadım
Elli yıldır böyle sille görmedim
Belli bana kötü vurdun vefasız.

Hiçbir mevsim çiçek açmaz bahtıma
Bir bakışın demirletti rıhtıma
Öyle kuruldun ki gönül tahtıma
Yok mu memleketin, yurdun vefasız.

Gülüşün ızdırap, gözlerin çile
Çırpınışım, yalvarışım nafile
Bir demet karanfil alıp eline
Hangi gün halimi sordun vefasız.

Kölendir Hikmeti o günden beri
Nezdinde hiç yokmuş, aşkın değeri
Hep üstüme geldin, çekip hançeri
Nihayet murada erdin vefasız.

Hikmet Elitaş

Hiç yorum yok: